torsdag 12. april 2018

Rustikk-brød på lørdag

Rustikk-brødet stekes rett på herten i vår nye elektriske steinovn
Det er fantastisk å kunne bestemme hva jeg skal steike, når jeg skal steike det og på hvilken temperatur. Jeg steiker selvsagt så mye som mulig i min kjære, gamle vedfyrte ovn, men jeg er blitt friere til å bake andre produkter, og jeg kan bestemme temperaturen. Derfor kan jeg si at det blir Rustikk-brød på lørdag, bakt i den elektriske steinovnen.

Bakeplan for fredag 13. april:

  • Kornbrød
  • Sandbergbrød
  • Valnøttbrød
  • Landbrød 
  • Eldhusbrød
  • Fjeld-brød
  • Surdeigs-spelt
  • Focaccia
  • Vanlig småbakst
  • Kardemommeknuter
  • Vaniljeboller
  • Grove rundstykker
  • Wienerbrød
Lørdag 14. april blir det:

  • Kornbrød
  • Sandbergbrød
  • Valnøttbrød
  • Eldhusbrød
  • Landbrød
  • Müslibrød
  • Reservedansken
  • Lyst surdeigsbrød
  • Tomatbrød
  • Rustikk-brød
  • Vanlig småbakst
  • Kardemommeknuter
  • Vaniljeboller
  • Wienerbrød
  • Horn
  • Müsliboller
  • Grove rundstykker
Velkommen innom!
Vi har kaffe på kanna:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar